Чудо-ягодница «Сказочный сбор» со скидкой 93%


ЧУДО-ЯГОДНИЦА «СКАЗОЧНЫЙ СБОР» 🍓 Первый урожай уже через 3 недели. Далее от 3 до 5 кг свежей клубники каждые две недели. Срок плодоношения ягодницы более 3-х лет. ❗ 

Подробности по ссылке 👉 http://tinyurl.com/y3umx8ms

5713211_maxresdefault (700x393, 122Kb)


Чудо ягодница Сказочный сбор представляет собой уникальную конструкцию, с помощью которой можно круглый год наслаждаться свежей и вкусной клубникой. Эквадорская почва, благодаря которой и достигается высокий уровень урожая, обладает многочисленными свойствами. Она насыщает плоды полезными микро и макроэлементами, способствующие улучшению зрения, укреплению памяти, ускорению метаболизма, улучшению кровообращения и нормализации работы всех внутренних органов и систем. Их можно без опасений употреблять в пищу, наслаждаясь не только их прекрасным вкусом, но и оказывая надежную поддержку организму и зимой, и летом.

http://probloggroup.ru/r/yx6cD4D/s

Менің ағам мені ешқашан мені алдамайтын, ол өте маңызды адам. Сондықтан да бұл жидектер бағын келесі күні тапсырыс беруге жүгірдім!


Пошта бойынша жидектер бағы келген соң мен оларды алуға жүгірдім. Үйге келген соң нұсқаулықты оқыдым, оны құрғақ жерге қойып, сумен суардым.
Арсеннің айтуы бойынша, жидектер жылдам өсе бастады, мен сенбедім үй шаруаларымен айналысып жүрдім және оларға қатты назар аударған жоқпын.
Жидек бағына қараған кезде, өз көзіме сенбедім! Үлкен шырынды жабайы құлпынай жидектері өз сабақтарынан әзер салақтап тұрды, менің жағым түсіп қала жаздады... Бүлдіргенде қалыспай келе жатыр.
Жидектерді ұқыпты кесіп, оларды өз қорқынышы мен тәуекеліне сынап көруді шештім. Мен балалық шақтың дәмін бірден есіме түсірдім, ауылдағы әжем бақшадан маған дәм татқызғанда, өте шырынды жабайы құлпынай мен бүлдірген болатын. Бірден көрінеді, табиғи жидектер, дүкендерден жасанды емес!

"Табиғат қоймасы" екі жидектен 3 кг ірі жабайы құлпынай мен 1 кг жабайы құлпынай өсірдім және бұл 2 апта ішінде! Мен бұған ақша табамын деп елестете алмадым…

http://x.peoples-portal.com/yagodnica/otz-kz-z/?sId=35613

Комментарии

Популярные сообщения